1 Ekim 2008 Çarşamba

Sony Ericsson W350i

Sony'nin walkman serisinin bu yeni ürünü gerçekten çok güzel. Kendi adıma da almayı düşünüyorum hatta. Kapaklı olan bu ürünün kapağı gayet sağlam gözüküyor. 80 gr lık ağırlığı cebimizde telefon var mı yok mu hissetmeyeceğiz sanırım. 1.3 megapiksellik kameraya sahip olan ürün tabi ki mp3 çalma özelliği ile ön plana çıkıyor. Teknosa da şu an 300 ytl civarında bir fiyata sahip. 14 mb dahili hafızaya sahip 512 mb lık ta hafıza kartı ile birlikte gelmekte.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben telefonu aldım süper bir telefon tabi kamera kullanıcılarına hitap etmiyor 1.3 hiçbişi bende çekim yapmıyorum ama telefonu fotoğraf makinası olarak kullanmak başlı başına bir hata.ıpod a vereceğiniz paraya süper bir telefon sahibi olabilirsiniz.ben öyle yaptım telpa 1 gb hafıza kartınıda hediye verdi.ve telefonun özelliklerine bayılacaksınız. pc suıtini yüklediginizde masa basında çalışanlarlar benim gibi özellikle telefonu eline almadan pc den mail msj vs. gönderim yapabiliyorlar dahası sınırsız bir internet paketi sahibi olduğunuz takdirde pc ye wireles usb ile telefondan internet getirebiliyorsunuz.ses çıkışı özellikle netliği süper.seste prüz gıcırtı denen bişi yok abi mnyk bir telefon.kulaklığına ne demeli insan taktığında başka bir dünyada buluyor kendini.sony ericcson hisse sahibi bile bu kadar güzel anlatamazdı bir telefonu.:)tek kelime ile süper ötesi harkulade dehşet tanrıçası bir telefon alın derim tek kelime ile...hatta bir tane daha almayı düşünüyorum diğer hattım için.

Adsız dedi ki...

adsız olarak yorum yaptım ama alacak arkadaslar benden bilgi alabilirler aykutinec@msn.com telefonu daha detaylı anlatırım onlara :)

Adsız dedi ki...

arkadaşkarla yine ben aykut...ben bu telefonun kamera özelliğini eleştirmiştim.ama ayarlardan ampul ışığına getirdiğinizde o kadar net bir foto çekiyorki...sideye gittim 95 tane resim çektim hepside 5 mp nin yerinde...ulennnnnnnnn dedim iyi almısım dedimmmm..